petak, 24. srpnja 2015.

MAKEUP WISHLIST.

Heeello drage moje.
Danas za vas pripremam moju listu želja kada je u pitanju šminka.
Pripremila sam nekih 5 proizvoda koje baš onako želim i jedva čekam kupiti, možda se nešto i vama svidi, pa sam htjela to podijeliti sa vama.

Možda će netko i imati neki od ovih proizvoda, pa mi u komentare slobodno pišite vaša iskustva i savjetujte me ako imate bilo šta korisno.


1. Real Techniques makeup četka . 
Uh, definitivno prvo na listi želja jeste ova Real Techniques četka.
Zapravo, ne mora biti ova setting brush, nego bilo koja. Imam zaista ogromnu želju isprobati njihove četke, jedva čekam dan kad ću probati.
Čula sam zaista sve najbolje i najljepše o njima, mislim da bi svima u kolekciji odlično odgovarala jedna ova RT četka.

2. Golden Rose ruž ( 123 ) . 
 

Sljedeća stvar je ovaj Golden Rose ruž i to upravo u ovoj nijansi.
Uh , već dugo tražim ovu boju ruža, a golden rose ima savršen izbor nijansi, plus sam čula da su im ruževi zaista odlične kvalitete i od tada, ovo je definitivno nešto najljepše na mojoj listi želja.
Predivan je, boja je vrh, onako neka iz crvene, u smeđu sa nekim ljubičastim podtonom.
Zar nije predivan ?


3. Maybelline anti age korektor .
Sljedeća stvar je nešto što nažalost, nema kod nas, ali ja ga tako žeelim!
U pitanju je naravno, maybelline anti age korektor.
Ja zaista ne mogu biti pametna i pronaći opravdan razlog, zašto Maybelline? Zašto ste ovu ljepotu povukli iz prodaje?
Predivan je, tako ga želim isprobati i imati bar jedan u svojoj kolekciji.
Ako netko ima, zaista je sretan i neka uživa u njemu!

4. Makeup Revolution Iconic 2 paleta. 


Mislim da već i ptice na grani znaju koliku želju imam za ovim paletama.
Bila to Iconic 1 ili 2 paleta, tako ih želim.
Nažalost nisam u prilici da ih naručim sa Pink Pande, ali uvijek se tješim da ću nekako doći do njih. Predivne su, odlična zamjena za Naked palete, tako lijepo, otmjeno izgledaju, jedva čekam da jednoga dana uživam u njima.

5. Beauty UK paleta za konture. 

Dosta sam razmišljala što staviti kao posljednju želju i shvatila sam da jako želim ovu paletu.
Dakle ovo je Beauty UK paleta, koliko sam čula, može se pronaći u Kozmu za 40-tak kuna što je veoma povoljno.
Predivna je , i boje su odlične, za svakoga se sigurno može pronaći neka boja.
Definitivno jedna velika želja!

Eto drage moje, toliko od mene i za danas.
Nadam se da vam se svidjelo, da sam vam možda pomogla oko nečega što tražite, ako imate iskustva sa ovim proizvodima, svakako pišite u komentare i naravno, ostavite željice za sljedeći post.

Pratite me na društvenim mrežama :
FACEBOOK
INSTAGRAM



Email for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com .



4 komentara:

  1. Predobar postt Iva kao i uvijek :) ❤❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! ❤ I ja dosta dugo tražim tu nijansu ruža i nikako ne mogu da nađem, ne znam zašto. Sada bar znam gde da tražim.☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja imam taj ruz i odlican je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ahhh zelimo iste stvari😍😍😍❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši