nedjelja, 9. kolovoza 2015.

O&A ( 1. dio ) .

Pozdraav.
Prvo, znam da sam jučer trebala objaviti post, ali nikako nisam imala vremena, pa evo danas, da to nadoknadimo.

Na svome ask.fm profilu sam vas pitala da mi postavite pitanja za ovaj post, i onako je došao popriličan broj pitanja, odlučila sam odgovoriti na ona onako meni zanimljiva, pa da krenemo.

1.  Od čega bi prije odustala. Ask ili Blog ? 
 A teško pitanje, ne znam. Nekako sam dosta vezana i za jedno i za drugo.
Blog je postao nekako možda i moj posao, obzirom na to da već i zarađujem neke novce, sklapam različite suradnje, a ask, to je mjesto na kojemu ubijam dosadu, zabavljam se, odgovaram na vaša pitanja, tako da je zaista teško reći.

2. Jesi li ona osoba, koja se zbog sitnice iznervira ili zbog sitnice razveseli?
I jedno i drugo haha.
Najmanja sitnica me može tako iznervirati i naljutiti da je to čudo, ali isto tako i mali znak pažnje, bilo što me može tako razveseliti, uljepšati mi dan, tjedan , pa oboje.

3.
Kad bi mogla da odlučis, da imas čitav zivot šminku na svome licu (koja ne škodi licu), ili čitav život sredjenu kosu, tj. ne moraš se nikada češljati, šta bi izabrala i šta ti oduzima najviše vremena?
 Više vremena mi definitivno oduzima šminkanje.
Doslovno može proći sat vremena dok se ne našminkam da to izgleda onako kako ja želim, a što se tiče kose, ili ju samo počešljam, zavežem u rep, napravim pletenice i slično, najviše deset minuta.

Tako da bi da sam uvijek našminkana kako želim, jer kosu mi je zaista lagano sredit.

4.  Baviš li se šminkanjem drugih cura? Ponekad ili često ?

Ne baš često.
Ovako obitelj, rodbina, često me zamole da ih našminkam ili posudim, pomognem nešto, to naravno rado uradim, baš uživam u tome, ali ne da je takvo nešto prečesto.

5. Gdje mogu da kupim Max Factor Skin Luminizer i Pan stick ? 

Napisala si i da ti je hitno pa evo, možeš u bilo kojoj drogeriji, kozmo, cm, dm, Muller .

6. Tračaš li? 

Mislim da sam prešla onaj period kada mi je to tračanje bilo navika, kada mi je bilo zabavno , ali ne mogu reći da ne tračam.
Svi tračaju nekad iza leđa, ogovaraju , tako da kada se nađem sa najboljom prijateljicom, uvijek bude  i toga između ostalog, ali ne previše kao od prije par godina recimo haha.

7.
Jel ti ikad ekonomija dosadila tj. učenje svega toga i jesi li ikada dobila 3/4 ocjene u danu?❤✋✋✋
Nije mi dosadilo.
Mislim imam predmeta koje volim više, neki su mi dosadni i tako, ali u principu nije mi ništa tako dosadno, u svemu pronađem neke dobre strane , jednostavno je ekonomija nešto što volim i u čemu se pronalazim .
I da, jedanput sam dobila i šest ocjena. Kada naučim , volim se javiti za usmeni više predmeta, tu se nađe i aktivnost, možda i neki testovi, bude toga često.

8. MAC ili CHANEL ? 


Nisam iskusna niti sa MACOM ni CHANELOM , ali možda MAC , zbog savršenih ruževa! Haha.


Toliko za ovaj post, nadam se da vam se svidjelo, do sljedećega posta, pozdrav!

Email for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com


Broj komentara: 15:

  1. Odlican post, Iva, kao i uvek heh❤❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Super postt,da li će biti drugi deo i kadaa?💟

    OdgovoriIzbriši
  3. super post kao i uvijek hehe <3 :)

    http://lamiyasworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je post,odlicna si ����

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao i uvijek odlicna
    Posjetite moj blog i komentirajte i pretplatite se ☺❤

    http://bluehuef.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. odlično odličnoooo♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Daa mac ima totalno predobre ruzevee😍😍
    Nemam ih ali sam imala priliku isprobati i savrsenstvo suu.Super post.♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobri odgovori.
    Kako si počela zarađivati?

    OdgovoriIzbriši
  9. Iva,odlican post. Bravo. ❤❤❤

    http://najboljisaveti14.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post♥♥

    mdiaryonline.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Kratko i dosadno nimalo se nisi potrudila .

    OdgovoriIzbriši
  12. POZDRAV JAVNOSTI !!!

    Dobrodošli ste u kuću rješenja Dr. Ajayi gdje je sve moguće, jesu li se suprug ili supruga razveli i želite li vratiti bivšu?
    Ne funkcionira li vaš odnos kako bi trebao i trebate li trajno rješenje odnosa ili bilo kojeg drugog problema?
    Želite li čaroliju da biste dobili sudski spor?
    sudbina za dobitak na lutriji i kockanju?
    Patite li od neke bolesti i trebate li iscjelitelj ili lijek?
    Jeste li slobodni i želite srodnu dušu?
    Čarolija za osvajanje velikog ugovora?
    TREBA LI DOBAR ŠARM SREĆE?

    Nazovite i Whatsapp +2347084887094
    viber: +2347084887094
    Pošta: drajayi1990@gmail.com

    Doktor Ajayi pomogao mi je da se pomirim s dražesnom ženom nakon gotovo 15 mjeseci razdvajanja, prvo sam mislio da to neće uspjeti, ali danas sam živo svjedočanstvo njegove velike moći i on je pravi čovjek.

    OdgovoriIzbriši