srijeda, 19. kolovoza 2015.

Pobjednice giveawaya , SheIn WISHLIST .


Dobro jutro svima!
Evo mene i danas sa novim postom.
Prvenstveno danas želim proglasiti pobjednice giveawaya.
Prvo, hvala svima koji ste sudjelovali, sudjelovalo vas je jako, jako puno i drago mi je što imamo dvije pobjednice.
A pobjednice suu.... :
Pobjednice su kontaktirane od strane ovoga sajta sa kojime surađujem, pa molim da im se što prije jave.


Tema današnjeg posta je zapravo lista želja sa još jednog od online shopova.
Ovaj je za mene jedan od najdražih i upravo iz toga razloga, želim ga podijeliti i sa vama.
Sutra vjerojatno ide još jedan BACK TO SCHOOL post, a to su frizure pa pratite.
No, da se vratimo na današnju temu.


1.
Prva stvar je nešto zaista prelijepo.
Opet, naravno zimski džemper.
Zapravo, zimski, teško je reći zimski ovako na prvi pogled, ali zaista izgleda onako široko, toplo, udobno i stvarno lijepo.
Znam da neki vole obične majice i za zimu, ali sam ja naprosto ovisna o ovim velikim džemperima i uvijek sam za njih.

MOŽETE GA PRONAĆI --> OVDJE .

A džemperčić izgleda.... Pazite sad, predivno!





2. Sljedeća stvar je majica, onako kao crop top, ali nije potpuno, onako je malo duža.
Mislim da bi predivno išla na neki šorc ili malo dublje hlače, savršeno.
Volim ove modele majica, kod nas ih već dugo tražim , naravno, nisam ih pronašla i sad kad vidim ovdje , po zapravo i povoljnoj cijeni, ostala sam oduševljena.

MOŽETE JU PRONAĆI --- > OVDJE .

A ona izgleda ovako :






3. Kao sljedeću stvar izdvojila sam majicu.
Ljudi moji kad sam vidjela ovu majicu, doslovno sam se zaljubila na prvi pogled. U ovoj majici stvarno vidim sebe.
Preslatka je, puna ovih ruževa, stvarno, tko se ne bi zaljubio??

PRONAĐITE JU --- > OVDJE .

Ona izgleda ovako :

4.
Zatim imamo set kistova za šminkanje.
Svima su nam potrebni, ne znam za vas, ali ja bez njih zaista ne mogu. Još sam na dosta youtube kanala, blogova vidjela dosta pohvala i pozitivnih komentara za ove kineske kistove.
I izgledaju tako, izgledaju dosta otmjeno, lijepo i sigurno se mogu super iskoristiti.
Sadrže kistove za kompletno šminkanje, od lica do očiju. Predivno.

POTRAŽITE GA --- > OVDJE 

On izgleda ovako :
5. 
Posljednja stvar je ogrlica.
Ja stvarno jako volim ogrlice, mislim da predivno mogu upotpuniti bilo koju kombinaciju i učititi ju dosta ljepšom i svečanijom.
Na ovome sajtu imate predivnih ogrlica, stvarno ih ima za različite ukuse.
Meni se svidjelo par, ali evo ova mi je najviše zapela za oko.

PRONAĐITE JU ---- > OVDJE .

Izgleda ovako :



Toliko od ovoga.
Pogledajte sajt SheIN na kojemu zaista možete pronaći sve i svašta. I za školu i za svakodnevne kombinacije.

Još jednom molim pobjednice giveawaya da se jave ljudima sa stranice jer su ih kontaktirali.


E-mail for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com



Broj komentara: 11:

  1. Cestitam pobjednicama :)
    A četkice su zaaista predivne, kao i sve majice ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam pobjednicama! ♥
    Majice su preprepreee *-*-*-* Kao i ogrlica i četkice *-*-*-*

    myworldajla.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitke pobjednicama😍❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve čestitke pobjednicama :)
    četkice izgledaju savršeno *-*❤️❤️❤️

    http://fabuloussanja.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvari su preodlične. Sajt je fenomenalan iako prvi put čujem za njega sigurno ću naručiti nešto. Pusa Ivice. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Iva da li bi mogla da u jednom postu napišeš kako se poručuju svari sa Shein sajta i Romwe? Ja baš nisam strucna u tome pa ako bi mogla to da objasniš, sigurna sam da bi mnogima pomogla. Cmok ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicne stvarcice draga. Ovaj crop-top je divaaaan. Ja sam nedavno narucila jednu kariranu kosulju i jedva cekam da stigne. ☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga i ja planiram uskoro. Toliko stvari naručujem u posljednje vrijeme, više ne znam ni kad mi što treba stići.☺♥

      Izbriši
  8. Ogrlica mi je vrh

    Posjetite moj blog
    http://bluehuef.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam <3 Super sii mi <3
    Možeš pogledat i moj blog ako hoćeš ;) http://luckygirl1908.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam pobjednicama. :)
    Mozete li da pogledate moj blog: http://unique-beauty-world.blogspot.com/ .. još uvijek nisam krenula sa radom, ali uskoro ću se predstaviti i sve ću raditi. Ako možete da mi se pridružite bilo bi stvarno lijepo od vas. :)

    OdgovoriIzbriši