subota, 17. listopada 2015.

Beauty UK posh palette Eye Shadow - REVIEW .

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.

Napokon i neka recenzija na mome blogu.
Recenzije nisam radila zaista dugo, mislim od onoga Catrice pudera , tako da mi je izuzetno zadovoljstvo napisati nešto novo, ovaj puta o jednoj paletici, radi se o brendu Beauty UK.



Beauty UK je brend koji se kod nas, može pronaći isključivo u Kozmo drogerijama.
Ja sam toliko tragala za ovim brendom, njihove paletice su mi oduvijek simpatične, zapele su mi za oko još davno, i kada sam kupila ovu paleticu, prije dva tjedna možda, bila sam presretna!


 Paleta dolazi u čvrstoj, bijeloj plastici, dosta stabilnoj i rekla bih laganoj.

Ja sam uzela nijansu Eden.
Inače, paleta košta 49,90 kuna, znači recimo 50 kuna, i za tih pedeset kuna dobijete deset nijansi, koje su količinski također prihvatljive.



 Ja sam drage moje oduševljena ovom paleticom!
Kako sam ju kupila, ne sjećam se da sam koristila neku drugu.
Ovo je paleta sa zemljenim bojama, inače, imate još razne druge boje, ali vratimo se na ovu koju sam ja uzela i koju ja volim.


Dakle paletica se sastoji od deset sjenki, u ovoj konkretno se nalaze od svjetlo smeđih, kremastih, do tamnosmeđih, čak i sivkastih.





Od deset sjenila, dva su mat, a ostala su poprilično šimerasta.
Na kapke se jednostavno nanose, savršeno jednostavno se blendaju, uz korištenje Essence baze za kapke, koju ja koristim, bez problema mi izdrži sedam sati, pa i više.



Odradila sam swatch za samo par nijansi, čisto da vidite, jer uskoro planiram jedan make-up post sa ovom paleticom, pa ćete vidjeti kako to zapravo izgleda.


Rekla bih da sjenila nisu nešto savršeno pigmentirana, zaista nisu. Ako tražite neku vrhunsku pigmentaciju, ova paleta nije za vas.
Ja sam ovako prezadovoljna njome. Odlična je za neke dnevne kombinacije , boje su zemljene onako, kakve ja najviše volim za dnevne kombinacije, savršeno dobro se slažu, dopunjuju jedna sa drugom , tako da se prijelazi ne vide ukoliko sve to dobro i temeljito blendate.


 Još sam zaboravila reći, uz paleticu dobijete ovaj dvostrani, spužvasti aplikator, koji je za mene beskoristan.
Ja koristim druge kistiće, a ovaj , u najgorem slučaju može poslužiti. 

Kao što sam gore rekla, pigmentacija je neka srednja, ali se može odlično nadograditi, tako da sam sigurna da ovu paleticu možete iskoristiti i uz neke večernje kombinacije.
Ova prva i zadnja sjenka u drugome redu su idealne za neke smokey efekte, a ova peta sjenka u prvome redu je odlična za pregib, ozbirom na to da je potpuno mat i tu savršeno dobro sjeda!





Mislim da sam rekla sve bitno što sam trebala.
Uskoro očekujte neki make-up sa ovom paleticom, sigurna sam da vas to više zanima.
Jeste probali neku Beauty UK paletu? Imate iskustva općenito sa tim brendom?
Sve preporuke pišite u komentare, i naravno sve što želite vidjeti u sljedećem postu.

Pozdrav!


E-mail for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com

Broj komentara: 15:

  1. Paleta izgleda savrsenoo! Slike su super ♥
    Odlican post Iva kao i uvek

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post, ova paletica izgleda savršeno. Nadam se da cu nekad biti u prilici da je isprobam :)<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post ♥
    Ovakvu paleticu tražim već dugo,no ima li i Nude palete pošto i rekla da ih ima više ♥
    Definitivno idem u Kozmo slijedeći tjedan zbog tebe ♥

    Pogledaj i moj blog kojeg nemam baš dugo,ali imam dosta postova jer obožavam pisati ♥
    Pa ako imaš kakav prijedlog ili kritiku slobodno komentiraj postove ♥
    http://beuty-princessofdarkness.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatka je paletica☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna recenzija, ja imam par ruzeva od beauty uk, puder u kamenu i paletu za konturu (recenziju mozes vidjeti na mom blogu) jako sam zadovoljna s njihovim proizvodima.

    tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna paletica, nijanse su prekrasne. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako mi je super ova paletica,stvarno je vrh. Odlična recenzija Iva!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš je super paleta. Odlična recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
  9. imam ju i ja i odlična je!

    just-girl-things-123.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Nemam paletu ali me od ovog posta privlači,huhu. Odličan post Iva,savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Paleta je savršenstvo! Baš bih volela da je probam, ali nažalost nema je kod nas. Super post. <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Palete izgledaju odlicno, nisam ih probala, mada mi se bas dopadaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni je jako zao sto se ovaj brend ne uvozi u Srbiju :/ bas bih bolela da pobam nesto od njih :)

    OdgovoriIzbriši