četvrtak, 31. ožujka 2016.

FREE SHIPPING DAY - ROMWE

Pozdrav drage moje.

U današnjem postu za Vas imam odličnu vijest , a to je besplatna dostava ukoliko naručite bilo šta sa sajta ROMWE .


Dakle, ovo je sajt o kome Vam dugo pričam, koji puno volim i evo napokon, dan kada imaju besplatnu dostavu.
Trk na njihov sajt, izaberite neke stvarčice, naručite, jer je shipping potpuno besplatan!



Prošli put kad sam naručivala, izabrala sam divne stvarčice :


 Ovu divnu majicu, malo dužu sa natpisom : First, I need coffee.

Pogledajte ju ---- > KLIK KLIK KLIK .



Majica dolazi u univerzalnoj veličini, pamučna je , topla, kvalitetno odrađena, a ovaj natpis je i više nego simpatičan.


Doosta mi se svidjela!











Naručila sam i ovu divnu košulju koju možete tu vidjeti!
Pogledajte --- > KLIK KLIK KLIK .


Također univerzalna veličina, meni je za mrvicu malena, pa kad ju nosim, to bude ovako zavezanu, što je potpuno fora i slatko .
Lijepoga je materijala, divna je i definitivno uvijek must have!




















Toliko od mene, da ne duljim, vi svi trk na sajt Romwe i iskoristite dan besplatne dostave pa naručite divne stvari -- HERE!! 






Ugodan shopping želim!




E-mail for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com
 

Broj komentara: 6:

  1. Majica i košulja su divne, jako volim tamne outfite! Odlično je što daju besplatnu poštarinu, imaju divne stvari! ♥


    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko puta godišnje imaju ovakav dan?

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post draga! <3


    Vildana from Living Like V (my first outfit post's on my blog) & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, lepo je što si nas obavestila o ovoj divnoj informaciji. Mnogo volim ROMWE sajt, ima prelepih stvari ali još ništa nisam naručivala ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas su divni! Odlicno su ovo uradili,svaka im cast,a i tebi:)
    Imate novi post kod mene <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je da si nas obavijestila, majica je stvarno super. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/tag-potrosi-5-do-ljeta_28.html

    OdgovoriIzbriši