četvrtak, 24. ožujka 2016.

HAUL! - DM, CM, AVON, DRESSLINK, ROMWE, BANGGOOD

Pozdrav drage moje i dobro došle u novi post.


Danas sam Vam odlučila pokazati što sam ja to kupila, dobila u posljednjih mjesec dana recimo.

Mislila sam da radim recenzije ili ne znam ni ja šta, ali onda evo, pokazat ću vam moje novitete.
Šta sam testirala, reći ću mišljenje, šta nisam još detaljno, naknadno će biti recenzija i tako.


Da krenemo, jer ima onako, poprilično dosta stvari i sigurno sam nešto zaboravila, ali dobro, vidjet ćemo.


 Prva stvar koju imam jeste ova majica sa sajta Romwe.
Pogledajte ju --- > OVDJE/HERE.


Radi se o zaista predivnoj i sipmatičnoj, kako se kod nas kaže i Tumblr majici haha.
Ovi detalji po njoj su stvarno simpatični, materijal je dosta lagan onako, može se divno nositi uz dosta stvari i meni se baš , baš svidjela.


Bit će odlična za proljeće i jedva čekam nositi ju češće.










 Dalje imamo još jednu majicu sa Romwe-a.
Možete ju kupiti -- > OVDJE / HERE .

Ova mi je preedivna!
Smatram da se odično slaže uz ovako neke zlatne ogrlice, traperice, ma i ona je odlična za proljeće i jedva čekam nositi ju.






Inače sam sklona naručivanju džemperčića, ali ostavila sam to sa strane, pa kao što vidite , tu je par proljetnih komada odjeće.











 Na slici iznad vidite naočale.
U pitanju su jedne divne, sa sajta Dresslink.
Pogledajte -- > OVDJE / HERE .

I moja sestra i ja smo već duugo htjele ovako jedne naočale bez dioptrije, na Dresslinku koštaju svega 2 dolara i mene su oduševile.
Lijepo stoje, dobro su odrađene  i mislim da su baš simpatične.












 Također, sa Dresslinka imamo jedan kist.
Pogledajte -- > OVDJE / HERE  .


Ovaj kist ne košta ni 2 dolara , a najbolji je koji sam ikad probala!
Ispričavam se što je prljav, u svakom slučaju je divan!
Dlačice su tako guste, nabijene, čvrste, prala sam ga već par puta, niti jedna nije ispala.
Brzo se suši, stabilan je, čudno mi je jer je dosta mali, ali kvalitet je brutalan za nešto tako jeftino. Cure obavezno obratite pažnju na ovo, mogu reći već da se kunem u njega!
Divan.





 Zatim jedna stvar sa sajta BANG GOOD .

Pogledajte -- > OVDJE / HERE .

Radi se o čudu za skidanje dlačica sa lica.
Na youtube- u imate videe kako se ovo koristi.
Ja samo moram reći da je doooooosta korisno , istina, malo pecka, kao čupanje dlaka pincetom, ali dosta brže obavlja posao stvarno, tako da preporučujem.





 Zatim set kistova, sa istog sajta.
Pogledajte --- > OVDJE / HERE .


Ovo je definitivno najljepši set kistova koji posjedujem!

Radi se o kistovima na foru Real Techniques bold metals kistova i divni su.


Tako su dobro odrađeni, ja za svaki imam namjenu, o tome u jednom od sljedećih postova.

Samo ću reći da se svakako isplati uzeti ovaj set, mekani su, kvalitetni, lijepo se peru, brzo suše. Divotica!






Dalje stvar iz mog voljenog Avona.

Ovo je baza za sjenila.
Naručila sam ju pa eto, ima nekih 15- tak dana možda i koristim ju stalno, dakle stalno.

Ovo je najbolja stvar na svijetu, dosta cura preskoči bazu kada se šminka, ali ovo je pravo čudo.
Ujednači boju kapka, sjenka duže traje, bolje je pigmentirana, ma odlična stvar, košta nekih 6-7 KM , ovisi od kataloga do kataloga.
Da ne duljim, naći će se sigurno u mojim favoritima pa tad nešto detaljnije o njoj.




Sljedeća je Manhattan mono sjenkica.
Boja je prelijepa, sad sam nekako u fazonu ljubičastih bojica pa mi je savršena.
Onako ljubišasta sa smeđim podtonom, ma divna!
Lijepo se blenda, meni je super za donju vodenu liniju, za to ju baš onako koristim.
Testirat ću još par puta, jer sam ju od jučer počela koristiti, ali eto, Manhattan je na velikom sniženju u cm-u, pa pogledajte između ostalog i njihove mono sjenke.











Ovo ovdje je Miss Sporty quatro paletica.

Dakle paletica od 4 nijansice.
Dobila sam ju početkom tjedna i moram reći da mi se svidjela.

Košta nekih 6,50 KM i isplati se .
Sjenila su poprilično lijepo pigmentirana za te novce.
Ma znate, za svaki dan idealna paletica, ima ove lijepe boje.
Roza je super kao highliter , ove ostale, klasične, moje, zemljane boje koje obožavam.

Lijepo se blendaju, super izgledaju na kapcima.
Super za svaki dan, idealno.















Tu je i Manhattan puder.
Vidjela sam da je nedavno izašao.
Meni je trebao novi puder, u cm-u je ovaj bio snižen sa 17 KM, na nekih 8 KM recimo i uzela sam čisto da probam.


Odradit ću vam recenziju, ali iskreno i nisam nešto posebno oduševljena.
Za moje lice je previše suh , dosta mi ističe suhe dijelove lica  , plus mi je nijansa svjetla, brzo sam ga zgrabila, bez da sam testirala nijansu , pokrivna moć mu je također slabija strana.
Jedino lijepo ujednači ten, ali kažem, da ne duljim, bit će recenzija pa ćemo detaljno o njemu.












Jučer sam bila u dm-u, pa sam kupila još jedan tekući puder  ( bolest, znam ) .
Radi se o Loreal True match puderu.

Duugo sam slušala samo pozitivne komentare na račun ovoga pudera, pa hajde baš da ga uzmem , danas sam ga stavila na lice i divan je!
Još ću ga naravno testirati, ali ono što mogu odmah reći je da ima izuzetno dobru pokrivnu moć, ako se nadogradi, rekla bih i baš potpunu.

Lijepo se blenda, ne presijava mi se na licu , ostavlja onako lijepu završnicu.
Družit ćemo se mi još  , da vam znam i detaljnije reći, za sada mi se itekako sviđa!
Usput, mislim da je ovo možda prva stvar koju imam od Loreala, kada je šminka u pitanju , a evo već mi se sviđa jaaako!











Ja se nadam da je to to, valjda nisam ništa puno preskočila!
Ako ste probali nešto od ovoga, ostavite mi mišljenja u recenzijama, ako imate šta za pitati, opet pitajte u komentarima , pa ću vam odgovoriti.

Pozdrav.

E-mail for business  : iva.t.yahoo.com@gmail.com

Broj komentara: 20:

  1. Odlicne stvari! :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne stvari!
    Ove dvije majice su jako lijepe, iako mi se ova druga više sviđa, a naočale su također preslatke! ♥

    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post Iva, stvari su divne. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/tag-potrosi-6-do-proljeca-kraj.html?

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Sve stvari su odlicne ☺️❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je divno. Četkice izgledaju predivno. Jedva čekam recenziju da nam kažeš kakve su na delu. Ali već sam zaljubljena u njih. x.

    Pogledaj moj blog ako želiš:
    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post.Mislim da cu i ja naruciti te cetkice divne su ,zaljubljena sam u njih *_* i puder od Loreala je divan bas ga zelim probati,pusaa <33

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma sve je predivno! Četkice i majica sa natpisom Super naj! Savršen post<3

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne znam šta mi se više dopada! Sve izgleda sjajno! :)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super stvari. Bijela majica sa druge slike mi se najviše sviđa. I naočale su fora i baš ti dobro stoje.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivne stvarčice. RT kistovi ubijajuu♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Cekam recenziju kistova i Loreal pudera :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Dopadaju mi se cetkice, fenomenalne su! Iako su kopija, ja bih ih isprobala :) Avon baza je najbolja baza na svetu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja jako dugo zelim ove naocare bez dioptrije,ali ne daje mi se 1500/2000 dinara za takve naocare.Da li znaš koliko je poštarina kada se porucuje preko dresslinka?

    OdgovoriIzbriši
  14. imam ovaj debeli kist, koristim ga za razmazivanje kontura, predobar je, takoder imam i ovo cudo za cupanje dlacica, al previse me boli dok s njim cupam :D
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Haul je odličan! Taj L'Oreal True Match puder je savršen no nije baš dobar za osobe sa suhom kožom. Sve stvarčice su ti predivne. <3 :)
    http://readysetflawless.blogspot.hr/2016/03/get-to-know-me-tag.html -- 1. post :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Taj kist s dresslinka mi ima najbolja prijateljica,što naravno mi dijelimo šminku.Pa sam ga i ja koristila,mogu vam reći da sam oduševljena s njim,znači savršen je.namjera vam ga i ja naručiti.💌
    Ako imate vremena pogledajte moj prvi postt: http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  17. Taj kist s dresslinka mi ima najbolja prijateljica,što naravno mi dijelimo šminku.Pa sam ga i ja koristila,mogu vam reći da sam oduševljena s njim,znači savršen je.namjera vam ga i ja naručiti.💌
    Ako imate vremena pogledajte moj prvi postt: http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    OdgovoriIzbriši