subota, 9. srpnja 2016.

Velvet Brow Powder Artist review - Catrice olovke za obrve rezencija.

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.

Prijemni za fakultet mi je prošao, primljena sam, sve muke do desetoga mjeseca što se tiče školovanja i učenja su po strani, tako da se mogu potpuno posvetiti blogu, pisanju, bar dok ne odem na more.

 Prije neka 2 tjedna dobila sam Ovnak paketić u kojemu su se nalazili razni noviteti brendova Essence i Catrice, odlučila sam vam za sve napraviti malo detaljnije rezencije, obzirom na to da se radi o dosta dobrim, a povoljnim drogerijskim brendovima.


Recenzije bih započela ovim zanimljivim Catrice olovkicama za obrve.

 























Na prvi pogled izgledaju kao najobičnije olovke za obrve, ali kao što vidite, njihovi aplikatori su okrugli i spužvasti.


Iskreno, kada sam ih dobila, bila sam malo skeptična oko pakiranja i korištenja, nikako nisam znala kako ih koristiti, a onda sam na internetu vidjela kako se to zaista koristi.
Naime, ova boja se nalazi u poklopcu i ispušta se na ove aplikatore, tako da, kad vi to izvadite iz poklopca, dobijete aplikator pun boje.


 Sa druge strane olovke dobijete i ovaj češljić za obrve koji skroz dobro radi posao.

Malen je, čvrst, i kada češljate obrve, stvarno možete napraviti neki oblik kakav bi inače htjeli, tako da u jednoj olovci dobijete super olovku, a i dobar češalj za obrve.






 Inače su dostupne dvije boje.
Svjetlija i tamnija, ja sam se potrudila dobro vam prikazati boje, ali je dosta teško na ruci, upravo zbog spužvastog aplikatora.


Ovdje se čini da ostavlja grudvice, ali, to se na obrvama jako dobro i ravnomjerno nanese i regulira češljićem.

Što se tiče nijansi, meni ova tamnija savršeno odgovara, dok je ova druga za moje obrve preblaga i presvijetla , plavušama bi bila idealna sigurna sam.















E sad, što se tiče moga mišljenja o ovoj olovci :
Ja sam oduševljena!  Napokon nešto novo i zanimljivo. Da sam sama ovo kupovala, vjerojatno nikad ne bih obratila pažnju, ali evo vama kažem da svakako pogledate, jer su olovke odlične, praktične , a pigmentacija fenomenalna!
Maleni nedostatak je taj što je maksimalna preciznost uskraćena zbog malo većeg, okruglog aplikatora, ali kažem, ćešljićem se sve može regulirati i bolje postaviti.

Cijena : 8, 35 KM.
Ocjena : 10/10.



Toliko od ovoga posta.
Jeste li vi probali ove Catrice olovke ili neke druge na ovu foru? Ako da, obavezno mi napišite u komentarima.





E-mail for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com

Broj komentara: 10:

  1. Jaooo kako volim tvoje postove i kako divno pišeš! Ne znam da li to ima kod nas,ali pgledaću..kupiću ih prvom priliku,mislim da bi mi takođe tamnija odgovarala,ali sobzirom da ja koristim crnu olovku,koju je jakoo teško naći haha ☺ muke moje...


    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala sto kazes da sam sama kupovala ne bi ni primjetila :) Ja inace koristim obicnu crnu matte sjenu za obrve i bas mi odgovara jer imam crne obrve

    Charming Coco ♡ blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo zvuči odlično, toliko da čak razmišljam da počnem sređivati obrve, a ne ih samo češljati. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bila sam u potrazi za dobrom olovkom za obrve,pa ću vjerovatno kupiti ovu ❤

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Ove olovke izgledaju stvarno odlično, voljela bi ih isprobati. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan blog i sjajan post!♥

    95# positivethoughts5.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Kao prvo,cestitam ti i nadam se da ces zavrsiti fakultet sa najboljim ocenama i da ces postati ono sto zelis! aa kao drugo post je super! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Olovke izgledaju zaista odlicno. I da, zelim da ti cestitam sto si upisala zeljeni fax. :)

    Na mom blogu je novi post o samopouzdanju pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam ti što si upala na fax koji si željela. :) I odličan je post, samo tako nastavi. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni ovo definitivno ne bi odgovaralo. Uzasno mi obrve izgledaju kada ih iscrtam necim smedim i sto je toplijeg podtona, jedino crna izgleda odlicno na mojim obrvama, i to obicno crno sjenilo. :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši