ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

Shirt from Yoins - Review!

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.


Ljudi sa sajta Yoins su me zamolili da za njihovu košulju odradim posebnu recenziju, ovakav tip posta ne bih radila, ali cura koja mi se javila za suradnju je navodno imala problema sa nadređenim pa me zamolila , ako mi nije problem, ako imam što reći o košulji da napravim i evo ja sam pristala.





Radi se o ovoj prekrasnoj, jednostavnoj bijeloj košulji.
Posebna je po tome  što ima ove kao vezene detalje nazad, meni je to na slici izgledalo baš simpatično pa sam odlučila naručiti.
 
Što se tiče kvaliteta same košulje, zadovoljna sam. 
Materijal je uredan zaista, onako malo providan, pa ako postoje cure kojima smeta da odmah znaju da nije za njih, meni osobno ne smeta ako se malo vidi ispod ,tako da mi to nije bio problem nikako.
 
Sve je korektno uređeno, materijal je zaista lagan i prozračan, nije onaj u kome ćete se znojiti, nego baš onako udoban.
 
Naravno košulja je dostupna u više veličina po cijeni od 19,15 USD!
 
 
Da ne duljim sa detaljima, ovdje možete pogledati košulju --- > http://bit.lc/4F9c 
 
 
 
U komentare mi svakako napišite kako vam se sviđa i jeste li osoba koja bi nosila ovo?
A u toku dana vjerojatno ide još jedan, beauty post!

Ljubim vas. ♥ 

32 komentara:

  1. Predivna si :)Košulja ja zaista lijepa i baš izgleda slatko na tebi :*
    http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. That is a beautiful shirt!
    Have a nice day

    OdgovoriIzbriši
  3. Zgodnica moja 😍 Košuljica je vrh! A, ti sa Yoinsa uvek imaju neke zahteve glupe. -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala još većoj zgodnici!
      E da, o tome smo pričale haha ♥♥

      Izbriši
  4. Predivna si a košuljica je preslatka!♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Tebi sve lepo stoji,kao i ova kosulja,predivna je. ☺♥
    Internacionalni GIVEAWAY ----> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Your top looks really cute! :) Hope to hear from you soon! x

    Love, Airish
    Gorgeous Glance | New post is up!
    http://www.airishabella.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. u look cute

    http://silvervea.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Nice shirt!
    Love it,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Košuljica je fenomenalna. :) Nemoj da se brineš, dobro je ispalo i ovako u vidu jedne recenzije. :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila sam skeptična oko toga, ali eto, prvi i zadnji put nadam se ovako nešto, čisto da im izađem u susret. Hvala ljepotici. ♥♥

      Izbriši
  10. Jao, baš je slatka košuljica *-* Super post Iva. ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Diiivna je košuljica Iva i super ti stoji! Na Yoins web shopu ima zaista predivnih stvari <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  12. Kosulja je predivna!Bas mi se svidja sto ima vezne detalje na sebi i sto je tako lagana 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Košuljica je fantastična i divno ti stoji! A sad, da li bih je nosila, ne znam. Morala bih prvo da je probam i čujem nečije mišljenje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro to svakako, druga se slika stvori kad se nešto uživo vidi. Hvala ti. ☺

      Izbriši
  14. Kosulja je odlicna. Iako ne volim ove vezene detalje, na slici mi stvarno izgleda predobro i odusevljena sam ❤❤❤

    http://imagenestristes554.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Detalji na kosulji su prelepi, ali mene su farmerke ocarale! :D
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ti hvala Ana!
      I zaboravila sam za njih iskreno u ormaru, pronašla sam ih taj dan kada sam slikala, a stvarno su divne, jednostavne, a lijepe, sa Romwea inače. ☺

      Izbriši
  16. Odlično si sve iskombinovala. Košulja je baš lepa. :)
    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  17. Divna košuljica ,sviđa mi se tvoj blog .
    Ako želiš pogledaj moj blog i pretplati se ,uzvraćam 💝
    http://ami9fashion.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlican posttt!
    Ako zelis da se zapratimo javi mi se u komentarima na mom poslednjem postu!
    Mnogo bi mi znacila tvoja podrska i misljenje jer sam nova <3 <3 <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši