petak, 2. rujna 2016.

Proizvodi koje koristim za svakodnevno šminkanje.

Pozdrav svima i dobro došli u još jedan novi post.

 Prije svega, moram reći da je ovo još jedan collab sa mojom dragom Chiarom sa bloga CHIARA'S BEAUTY TREASURY .
Kao što neki vjerojatno znate, nas dvije smo već prije radile Collab, pa evo, da obnovimo suradnju.

Što se tiče današnjeg posta , svi me često pitate koje proizvode koristim za šminkanje , tipa puder, maskaru i slično pa sam vam u jednom postu odlučila pokazati što ja to sve koristim, a onda u nekom od sljedećih, ako želite možete vidjeti kako to sve na meni izgleda, iako vidite dosta mojih slika, u principu je to to.

Da krenemo.



 Dakle, prvo što je jako bitno, jeste da šminku pripremim za sav taj malo teži make-up.
Koristim prvo ovu Avonovu kremu, koja je odlična kao primer i samostalno, ali ja preko nje obavezno koristim neki konkretan primer.
Ovdje je to ovaj Delia o kome ste mogle čitati u jednom od prethodnih postova, odličan primer, zaista mi se sviđa posao koji obavlja.

I na kraju labello , ovaj lip butter. I usne je takođr jako bitno pripremiti, stavim ga u debljem sloju i prije nanošenja ruža, višak samo skinem kako bi olovka ljepše izgledala na usnama i bila kremastija.






Sljedeće što nanosim je puder.
Stavila sam ova dva pudera jer njih trenutno koristim, ovisi.
Ovaj Lorealov također testiram, koristim ga kada baš žurim sa šminkanjem.

O ovom Delia puderu ste također imali priliku čitati.
Da moram birati, ja bih iskreno izabrala ovaj Delia puder, Lorealov mi ne odgovara baš najbolje, u nekom od sljedećih postova ćete vidjeti i zašto, ali da, ovo su dva pudera koja trenutno koristim.











Ovako oni izgledaju.
Desno je Delia, a lijevo Loreal.


 

Teksturom su dosta slični.
I jedan i drugi su poprilično gusti, ali ovako pri korištenju i postojanju stvarno ima razlike, ali kažem, o tome u nekom od sljedećih postova.









 Sljedeće što nanosim na lice su korektori.
Prvo stavim ovaj Max Factor pan stik na podočnjake u svrhu prekrivanja i druge nepravilnosti ako imam, zatim Catrice tekuću kamuflažu nanosim ispod očiju , na čelo, nos i bradu, čisto kako bih posvjetlila te dijelove lica.


Sve to blendam ovim Bipinim beauty blenderom koji je odličan.










 Kao što možete vidjeti, bojom se dosta razlikuju.
Max Facor pan stik odgovara mojoj trenutnoj boji kože, zapravo za nijansu je svjetliji, pa mi je odličan za prekrivanje nepravilnosti, dok je kamudžala odličan posvjetljivač, ali također ima divnu pokrivnu moć i odličnu završnicu!







 Tu je standardno i Rimmel kameni puder.
Bez njega ne mogu ni zamisliti šminkanje.

Potreban mi je da to sve na kraju završi, matira i osigura, obećava da će šminka biti na licu sve dok ja to sve ne skinem, tako da je obavezan.

Odličan je , kupujem ga masovno , uvijek imam rezervu, tako da, standardna priča koju ste već čuli, sve preporuke.











Što se tiče rumenila, i dalje koristim ovu Catrice paleticu rumenila.



Nekako, bilo koje drugo da krenem, vratim se ovoj paletici. Apsolutno sadrži rumenila koja meni najbolje odgovaraju, ovo srednje najviše koristim, nekad ih kombiniram , ali su stvarno odlična, lijepo pigmentirana, mogu se prekrasno nadograditi, lijepo blendati, tako da sve poreporuke.
U jednoj paleti dobijete sve što vam je potrebno! 












Kao bronzer i dalje koristim ovu kontur nijansu iz Catrice dua za konturu lica.

Meni je odlična stvar kao bronzer, hladna je nijansa dosta, odlično pigmentirana, prekrasno se blenda, meni na licu izgleda savršeno zaista tako da eto, nikad nisam koristila nešto što mi u ovu svrhu bolje odgovara.

Inače, ja se kupam u ovome , a tako sporo se troši, imam ga od petog mjeseca , a nisam ni blizu pana, tako da, super stvar!








Došli smo i do obrva, za koje koristim više proizvoda.
Dakle, prvo ih popunim ovom Essence olovkom, zatim Catrice olovkom popunim dodatno prednji dio, jer je ona dosta prirodna, pa da ljepše izgleda. 
Nijansama iz ove essence palete također još malo popunim i na kraju završim ovim Delia gelom.












Možete vidjeti da su sve nijanse dosta slične, za nijanse se možda razlikuju, zato ih sve i koristim.

Možda se čini previše, ali iz svake koristim minimum, ovako mi najbolje odgovara i dobijem obrve kakve mi se najviše sviđaju.
Na nijansama sam napisala koji je brend, tako da možete vidjeti.
Ovdje je kamera dosta realno prikazala nijanse, tako da znate.









Kada završim sa obrvama, pripremam kapke za sjene.

Uvijek prvo nanesem bazu, koristim ovu Avonovu, odlična je, imam ju mjesecima, radi posao, sjene definitivno duže traju, imaju bolju pigmentaciju i ne skupljaju mi se u pregibu.




Kao bazno sjenilo koristim ovo essence iz kolekcije " The Velvets" .
Predivno je, odlično kao bazno i sjenilo za blendanje.








Što se tiče paletica, trenutno stalno koristim ove dvije.

Prva je Avonova, iz neke zimske kolekcije. 
Zapostavila sam ju zaista, sad joj se polako vraćam.
Boje su prekrasne, idealne i za dnevne i za večernje kombinacije, paleta je poprilično kvalitetna tako da uživam u njoj ovih dana.




 Standardno, tu je i ovaj Catrice quatro koji staalno koristim, predivne boje i stvarno, kada ne znam što koristiti, uzmem ovu paleticu i uvijek smislim nešto.









Kada su eyelineri u pitanju, prvo nanesem ovaj Loreal, jer mi je lakše sa njime izvući tanku i preciznu liniju.




Obzirom da on nije vodootporan, uvijek preko njega ide neki koji jeste, u ovom slučaju ovaj Delia o kome ste mogli čitati isto u jednom od prethodnih postova.










 Maskara koju najviše koristim jeste ova Catrice.




Spominjala sam ju, odlična maskara, predivno razdvoji trebavice, da im dužinu, volumen, apsolutno sve što očekujem od jedne maskare, ima ova.

Tako da sve preporuke, jedna je od najdražih.







Ja highliter koristim na kraju.
Dakle prije ruža ili olovke stavim highliter, stavim ga na jagodice, ispod obrve i u kut oka.


Ovaj Catrice mi odgovara za apsolutno sve, stalno ga koristim i zaista mu nemam manu.


Neke cure su govorile da neće odgovarati tamnom tenu, ja sam bila na moru, zaista sam jedan period imala dosta tamno lice i opet mi je odgovarao , tako mi se sviđao na licu, tako da eto, ne slažem se sa tom činjenicom.

Odličan proizvod!







I za kraj imam ovu essence olovku u nijansi 06.
Nju stvarno koristim svaki dan, bilo samostalno, bilo u kombinaciji sa nekim ružem, ali ona je uvijek tu, zato sam i odlučila danas baš nju pokazati.












Toliko za ovaj post.
Odmah da kažem, ja sam završila srednju, sad ću na fakultet i zbog toga se moj make-up svodi na sve ovo, kada se šminkam, volim da sam potpuno našminkana, naravno, vi možete izbaciti što ne želite ili što vam je suvišno.
Tražili ste me proizvode koje koristim, pa sam vam odlučila pokazati.
Veselim se vašim komentarima i napišite ako koristite koji od ovih proizvoda.
Ljubim vas! ♥
E-mail for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com


Broj komentara: 55:

  1. odlicni proizvodi, takoder koristim pan stik, odlican mi je, avonovu bazu za sjenila, savrsen proizvod, catrice highliter sam i vidjela kod tebe, kupila ga i obozavam ga, savrsen je i essence olovke za usne apsolutno sve obozavam

    Maggies blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršen post, baš mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post, zaista sam uživala čitajući. Ja najviše volim Essencove olovke u ovoj nijansi, jako su lijepe i daju divan pigment usnama pa sve to super izgleda a opet ne previše napadne i nekako neutralne.

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, rutina šminkanja nam je vrlo slična. Koristiš odlične proizvode, Catrice highlighter me svaki put oduševi, a nikako da ga kupim. U ponedjeljak definitivno idem po njega. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo jako sličnu dnevnu rutinu šminkanja. Ni ja nisam koristila toliko proizvoda dok sam išla u srednju, ali od kada sam krenula na faks, definitivno volim da kada se šminkam, budem potpuno našminkana. Ima i onih dana kada neka predavanja počinju prerano, a ja se nisam naspavala, pa se uopšte i ne šminkam, ali takvih dana je manje. :)
    Odlično si sve napisala i predstavila. Volela bih da u nekom narednom postu prikažeš kako to sve na tebi izgleda dok se šminkaš. ♥

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću u sljedećim postovima pokazati, hvala. ♥

      Izbriši
  6. Divni su proizvodi. Imam Catrice olovku za obrve i odlična je :) Možda bi nam mogla napraviti jedan tutorial? <3

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako si lijepo sve napisala i sigurna sam da sve prekrasno stoji na tvome licu. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Catrice paleta rumenila je predobra :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj Catrice korektor me je stvarno privukao jer je moj pri dnu. Vjerojatno ću ga kupiti. Odlično prikazano i napisano :))))

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti na komentaru i praćenju, pratim i ja tebe ;)
    Joj, što je sve slatko. Probala sam neke od proizvoda a Rimmelov kameni puder je nezamenjiv ako se ja pitam :)
    Uživaj u vikendu!

    fashionabejita.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Great post! Love how you showcased so many products. I will have to try the L'oreal one!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdgovoriIzbriši
  12. I use product Rimmel's and Avon :)
    I follow You :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/przepis-na-domowe-spa.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimljiv post. Cula sam da su Catrice-ini proizvodi stvarno divni,narocito taj korektor,i mnogo mi je zao sto nema kod mene u gradu. Ali ako budem putovala negde,obavezno cu ga kupiti,kao i ostale catrice proizvode. :)


    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao baš mi je žao, Catrice je super brend.
      Hvala ti. ♥

      Izbriši
  14. Ja koristim takoder L'Oreal puder, korektor od Catrica, a i Rimmel Stay Matt puder u kamenu :)
    Ostalo nisam probala :)
    Odlican post :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan post, definitivno moram kupiti Catrice korektor, svi ga hvale :)

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/09/zaful-review.html

    OdgovoriIzbriši
  16. Obožavam gledat i raspitivati se o proizvodima za šminkanje koje ostali ljudi koriste tako da sam uživala u postu.U mom šminkanju definitivno je najbitniji korektor i eyeliner jer ako to nije dobro ništa ne valja.

    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Vrhh, imas prelepe proizvodi i kvalitetne. A jos lepse se sminkas... Stvarno te obozavam <3333

    OdgovoriIzbriši
  18. Baš sam uživala čitati ovaj post, divno si sve objasnila. :)
    Koristim Catrice korektor i sjajan je! Rimmelov kameni puder tražim već dugoo i ne mogu ga naći ni u jednoj trgovini.

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao baš mi je žao, nadam se da ćeš ga pronaći uskoro. Hvala ti. ♥

      Izbriši
  19. Vrlo zanimljiv post.Divni su proizvodi i vrlo si to lijepo objasnila.Odlično kao i uvijek. :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  20. Zaista sjajni proizvodi, draga. :)Čula sam dosta pohvala za Catrice korektor, tako da bih baš mogla da počnem da ga uhodim po gradu amada nisma baš 100% sigurna da ih ima kod nas, tj. čula sam da su stigli u Dm, ali nikako da proverim haha. :) Fotke su preedivne, Iva :**

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Kakoo si samo kreativnaa i ove ideje se setila! I moja rutina sminkanja se promenila jer i ja krecem na fakultet, neke proizvode koristim i zadovoljna sam. Odlican post draga <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Lovely post dear!Have a great weekend! xx

    OdgovoriIzbriši
  23. Odličan post, definitivno ću isprobati neke od proizvoda, a trenutno obožavam pan stick :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  24. Śliczne kosmetyki! Piękne cienie! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  25. Thanks for stopping by my blog. Of course we can follow each other. Followed you, please follow back.
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdgovoriIzbriši
  26. Bas mi je drago da si napisala ovaj post! Max Factor pan stik je zbilja odlican, takodjer ga koristim. Catrice paleticu za konture mi je i frendica preporucila, ali iz nekog razloga nikako da ju isprobam. Hvala sto si me podsjetila na to! :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  27. I ja koristim većinu ovih proizvoda, i mogu reći da me nijedan nije razočarao. Osim Pan Sticka, koji je okej što se tiče samog proizvoda, ali šteta pa ni ona najsvjetlija nijansa meni ne odgovara - previše je tamna. :( Odličan post!
    http://sminkasticno.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  28. Great products! Love the labello lip butter.
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Ja se jos ne sminkam svakodnevno i puno, ali definitivno kotistim neke od ovih proizvoda. Npr. ovaj Lorealov eyeliner je stvarno odlican.
    Inace sjajn post.♥

    Na mom blogu je novi duhoviti post Devojka razmislja pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  30. Ja se ne sminkam svakodnevno, a ni ti ne stavljas nista preteano, sto je bas lepo. Stvais dovoljno da izgledas lepo i prirodno! ♥
    novi post:
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  31. Ja se ne šminkam stalno, ali mogu ti reći da su me ovi proizvodi naterali da bukvalno razmislim o tome haha. Stvarno su divni, kad god objaviš post ja se u svaki komad šminke zaljubim. Ko zna kolika će biti moja lista želja kada odem kupiti to haha. Divno je sve, zamišljam kako li ti savršeno stoji sve! I fotografije su vrh, preodlična si mi! Svaki novi post jedva dočekujem, nastavi sa savršenstvom lutko. :)

    OdgovoriIzbriši