subota, 8. listopada 2016.

God Save the Queen!





Pozdrav svima i dobro došli u novi post.

Napokon nešto novo i od mene.
Nisam pisala tjedan dana, evo kako sam krenula na fakultet, nikako da uhvatim vremena i napišem nešto novo.

Ili me vrijeme ne služi, ili sam imala predavanja, danas napokon, lijepo vrijeme, slobodan dan, pa sam uspjela nešto napraviti.

Inače fakultetom sam za sada zadovoljna.
Prvo, Mostar je diiivan grad i stvarno uživam, fakultet je ispunio moja očekivanja. Više obaveza definitivno u odnosu na srednju školu, ali dobro, šta da se radi, osim učenje, zbog toga sam tu.

Što se tiče postova, izlazit će ovako vikendom najvjerojatnije, pa da znate .
Danas sam pripremila jedan outfit, n

Nadam se da će vam se svidjeti.














Majica --- > OVDJE / HERE
Jakna --- > OVDJE / HERE

Dakle, stvari su sa sajta Romwe.

Što se tiče majice, ona je pretopla, zaista diivna, unutra pretopla i bit će idealna za zimske dane, a i ovaj natpis na majici je prefora i stvarno uživam ju nositi.

Jakna, eh, njome sam malo je reći oduševljena.
Prvo, natpis me oborio sa nogu kompletno, zbog toga sam ju i naručila.
Materijal je onaj crni jeans, dobro odrađen, kvalitetan i stvarno je divna jakna, može se super nositi uz stvarno dosta stvari.

Sve preporuke za majicu i jaknu.

Toliko od mene za danas.
Nadam se da vam se sviđa, svakako mi ostavite komentare.

Ljubim vas. ♥







Broj komentara: 65:

  1. Odlično si se obukla, kao i uvijek. Puno sreće na fakultetu ❤

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si meni postala sinonim za nešto naj! Kako si samo divna na ovim slikama, ono doslovno #goals! Bez riječi sam, oduševljenje!! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Iva, kao i uvijek, perfektan outfit i sve su slike toptop.Baš mi je drago kako ti se sviđa. ☺❤❤

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako si samo divnaaaa! Svidja mi se jaknica a natpis je odlican :D Odlicna kombinacija i bas mi je drago da si zadovoljna fakultetom <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve tvoje kombinaije su uvek jako lepe, pa je tako slučaj i sa ovom. ♥
    Majica i jakna su savršene! :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da ti je ovo post s najboljim fotografijama do sad. Pogotovo prve dvije, pozadina, ti... SAVRSENSTVO!!!

    <3


    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan outfit, jaknica je stvarno posebna i odlicno ti stoji! Romwe ponovno odusevljava s krpicama, kao i uvijek, izabrala si jako lijepe stvari :)

    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Znaci outfit je savrsen, predivna si❤️
    Puno srece ti zelim na faksu 😊

    OdgovoriIzbriši
  9. I like this much. Cool casual look. Simple and stunning. I love the jacket. Xoxo:*
    www.majniakifashion.pl

    OdgovoriIzbriši
  10. Drago mi je da ti je super na fakultetu i u Mostaru, sad je Mostar bogatiji za još jednu ljepoticu. Tom jaknom sam oduševljena previše, natpis je predobar, nadam se da ću je nekom prilikom uspjeti naručiti. Odlična kombinacija stvarno. ❤

    OdgovoriIzbriši
  11. Divna si kao i uvijek, odlične stvari. Nego.. kažeš Mostar? Mogle bi na kavu! :D ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anđela.
      Bilo bi mi zadovoljstvo, javi mi se negdje privatno, voljela bih zaista. ♥

      Izbriši
  12. Cute outfit!

    www.fancyfashioncastle.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelep outfit!:)Preslatka si♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Very nice outfit and great photos, I love your jacket :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Divna, divna i divna! Outfit je mrak, oduševljena sam :) <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelepa si stvarno! Kombinacija je top, top ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  17. great photos and nice outfit!:)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  18. Drago mi je da ti se faks dopada i da su ti sva očekivanja ispunjena <33
    Outfit je predivan, zajubljena sam u jaknicu ;) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  19. Prelepo izgledas,kao i uvek!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  20. Divan post! Majica mi se veoma sviđa😍
    Ii sretno na fakultetu😊💕


    http://asmalldoseofthebeginning.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivne su stvari i zbilja ti super stoje! 😊❤

    OdgovoriIzbriši
  22. Prelepa sii,a jaknic aje zaista divna! ☺ Srećno na fakultetu,ly♥

    OdgovoriIzbriši
  23. Kombinacija je savršena *-* Ova jakna je preljepa!!!
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  24. Odlična kombinacija! Jakna je vrh i odlično ti stoji. Kvaliteta slika je znatno bolja. :)♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  25. Jako dobar post. Ja sam ovim slikama zaista odusevljena. Kombinacija se sasvim diskretna a jako dobra, predivno ti stoji. vrlo je primerna, a opet jako lepa. Plenis zenstvenoscu i elegancijom. Iako ovo nije fazon koji bih ja nosila, sve pohvale za stajling.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  26. divnaa
    magicworldofpanda.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  27. Možeš li da napišeš neki post o zaradi na blogu? Hvala

    OdgovoriIzbriši
  28. Odlična kombinacija, jakna je pun pogodak! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. You look amazing :) Great outfit :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Jakna je pre, predobra, a i odlicno ti stoji. Jako lijep outfit! 👌😘

    OdgovoriIzbriši
  31. Koliko si divnaa, outfit je vrh♥♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  32. Predivna si! Outfit je odlican. :D

    OdgovoriIzbriši
  33. Predivan outfit! I jakna i majica mi se jako svidaju, ali ipak da biram izabrala bi jaknu. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  34. Jos jedan savrsen outfit!Fotografije su predobre,pozadina veoma simpaticna na prve dve slike! ☺

    OdgovoriIzbriši
  35. Ma savrsena moja Mostarka! Go girl! ❤

    OdgovoriIzbriši
  36. Nice blouse! The best outfit, i like it! <3
    https://aaabydidi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  37. Odusevljena sam jaknom :D i ostatak kombinacije je odlican

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  38. Predivna kao i uvek, outfit je idealan za ove dane! Mnooogo mi se svidja! Slike su divne, kao i pozadina slika. <3333

    OdgovoriIzbriši
  39. Cute outfit.:)
    Have a great week ahead!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  40. Savrsene slike!
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  41. Cool outfit, and I love your denim jacket!
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  42. Look cool :)

    Gostei do texto e continua a manter essa amizade que tens com os teus amigos de infância, sobretudo, com essa rapariga - que amigos verdadeiros há mesmo muito poucos :)

    *XoXo
    Helena Primeira
    Helena Primeira Youtube
    Primeira Panos

    OdgovoriIzbriši
  43. Ivo, ti si orelepa, sto uvek kazem, hehe. Ali ore svega, neizmerno mi je drago sto si se odlicno smasla na fakultetu i sto si zadovolhna. :D
    "Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši