subota, 1. listopada 2016.

September favorites. ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.


Za danas sam spremila favorite prethodnog mjeseca.
Doslovno ne mogu vjerovati da je već danas evo prvi deseti.
Odmor je završio, ja sutra putujem u Mostar, krećem na fakultet, novo razdoblje  za mene, uzbuđena sam, cijeli dan se spremam, nervozna sam, više ni sama ne znam, ali eto, ne mogu izbjeći, a i ne želim.

Ono što moram reći jeste da ne znam koliko će često postovi izlaziti.
Potrudit ću se, bar jednom tjedno, vikendom ili kad imam vremena, u svakom slučaju, dat ću sve od sebe.

Što se tiče današnjeg posta, imam neke proizvode koje vam zaista želim preporučiti, pa sam to ovako, klasično nazvala favoritima.

Prvi od tih proizvoda jeste ova ooogromna Avon nutra effects krema.
Vidjeli ste ju u nekom haul postu, danas evo i u favoritima.

Odlična mi je , što za ruke, što sa lice, ali stvarno fenomenalan proizvod.
Dosta je tečna onako, pa je stvarno mala količina dovoljna , a opet, dobijete dosta proizvoda tako da vam se sigurno isplati.
Masna je, ali se brzo upije i kožu ostavlja stvarno premekanom i njegovanom.

Tu je i lak za nokte koji sam staalno nosila , a i vi ste me na instagramu par puta pitali za njega, radi se o ovom Catrice laku u nijansi Noir Rouge.
Nijansa je neka tamno crvena, skoro pa crna, ali izuzetno lijepa .
Ispod njega se mora koristiti i bazni lak, ali u kombinaciji stvarno dugo traju.
Meni tjedan dana bez problema, odličan, kao i inače Catrice lakovi.



Tu je i Delia korektor za obrve.
Vidjeli ste i ovo u haulu, kada sam rekla da mi ne odgovara miris kakav ovo ima, istina, miris jeste malo jači, smetao mi je, ali sam se prilagodila, jer je proizvod kao proizvod stvarno dobar.
Lijepo mi počešlja obrve, fiksira, te ostaju na mjestu cijeli dan.
Ostavlja blagu boju, koja je identična kao boja mojih obrva , tako da mi ni u tome smislu ne smeta.
Super proizvod.


Ova nova Essence maskara me oduševila!
Ja imam trenutno oko 10-15 otvorenih maskara i imam tu naviku, dok dobijem novu maskaru , otvorim ju bez obzira , zaboravim na sve one prije.
Tako sam i nedavno u Ovnak paketiću dobila dvije nove Essence maskare, naravno, sva uzbuđena i sretna otvorila sam i jednu i drugu, ali me ova oduševila.
Ima ooodličnu, stvarno odličnu četkicu koja u 2-3 sloja napravi stvarno dobre trepavice. Da im dovoljno volumena, dužine, podsjeća me na onu rozu Essence koju toliko volim.
Super proizvod opet.



Još jedan Essence proizvod je ovo rumenilo.
Prekrasna, ali prekrasna tekstura, lijepo nanošenje, ne trusi se, savršeno se blenda i stvarno dugo traje na obrazima.
Essence rumenila sam i prije hvalila i voljela, ali ovo je savršenstvo, jedno od boljih rumenila koje sam probala.
Plus je i boja idealna, tako mi lijepo odgovara da ne znam, odličan proizvod! 

Mislim da ste ovo očekivali.
I ja sam poludjela za novim Catrice puderom.

Koliko sam voljela Even Skin Tone, ovaj još toliko volim!
Savršen puder , tekstura je dosta tekuća, lijepo se blenda, oodlično pokriva.
Ima srednje pokrivanje  u jednom sloju , u dva sloja apsolutno potpuno!
Za osobe sa suhom kožom možda i neće biti najbolji, ali za nas sa mješovitom, te masnom, mislim da je ovo idealan puder.
Da ne duljim, uskoro ću napraviti recenziju, samo sam ga koristila kroz cijeli mjesec i moram kupiti novi, da se osiguram već, izuzetno dobar puder!
Moj je u nijansi 020.

Još jedan Essence proizvod je ovaj ruž i olovka kao u jednom.
Kremasta tekstura, precizno nanošenje zbog ovog oblika i prekrasna crveno, bordo boja, nešto između.
Stvarno sam ga često nosila, nije nešto dugotrajan na usnama, ali se baš lijepo nadogradi, popravi, prejednostavno nanosi, čak je dobar i za iscrtavanje usana , tako da sve preporuke, super stvar!


Oke, službeno, ovo sam mogla nazvati Essence favoritima jer ih je najviše, ali su stvarno proizvodi koji su obilježili prošli mjesec.
Ovo je olovka, kao nijanse za konturu i highliter.
Ovu nijansu za konturu ne koristim, jer ne vidim joj mjesto baš na očima nešto posebno , dok mi je ovaj hihliter savršen za kut oka i ispod obrve. 
Upravo zato se ovaj proizvod i našao u favoritima.
Savršen higliter, kako sam ovo dobila, stalno ga koristim za kut oka i stvarno stoji cijeli dan, prekrasno.


I toliko od favorita rujna.
Jeste li probali neki od ovih proizvoda?
Kako su vam se svidjeli?
Radujem se vašim komentarima.

Ljubim vas. ♥

41 komentar:

  1. Divni favoriti!Nisam probala ni jedan proizvod,ali mislim da su odlični. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala nijedan od ovih proizvoda, ali definitivno hoću prvom prilikom. Odličan post ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Nazalost nisam probala niti jedan prozivod.. tako sam bila sretna kad je izasao ovaj catrice puder. Ali svi kazu da nije za suhu kozu tako da ga ni ne namjeravam kupiti, nazalost

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš!
      Za suhu kožu se slažem i ja da ne bi bio idealan izbor, šteta. ☺

      Izbriši
  4. Odlični favoriti! ♥
    Najviše mi se sviđa Essence rumenilo. Boja mu je predivna i jako lepo izgleda na koži. Nisam ga do sada koristila, ali ću definitivno morati da ga kupim.
    Želim ti puno sreće na fakultetu. Iz iskustva znam kako izgleda to uzbuđenje pred odlazak. Meni je do početka ove školske godine na fakultetu ostalo još nekih 7 dana i ni ja još ne mogu da verujem da je okotabar već došao. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicni favoriti Iva! Uzasno me zanima kakav je taj Catrice tekuci puder i jedva cekam tvoju recenziju! Ono sto mi je takodje zapalo za oko jeste essence maskara, jer jos uvek nisam isprobala nijednu od essence brenda. Verovatno cu nabaviti neku njihovu maskaru uskoro, jer vidim da ih dosta hvale. ♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. srecan polazak na fakultet, zelim ti da se sjajno uklopis i da ostavis dobar utisak na sve!

      Izbriši
  6. Iva, odličan post! Baš mi se sviđa ova roza nkežna boja rumenila,a opet ovaj puder ima baš neobičnu bočicu! ❤

    ilvasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Probala sam maskaru,meni je čak i bolja od roze,brže se osuši i četkica je brutalna. Svakako ću isprobati ovaj puder,jer vjerujem da je baš takav kako si ga opisala! ❤

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post.
    Tvoj blog je savrsen.
    Divne stvarcice.Vecinu vec koristim i stvarno su savrsene. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Jedva cekam recenziju pudera :) .. vidim da svi pisu o njemu, a ja se opet ne usudim koristiti ga. Imam jako osjetljivo lice i uvijek mislim kako ce mi izritirat kozu i da ce mi se pojavljivat bubuljice.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  10. Preedivni su proizvodi!Ova Essence kao olovka i ruž mi se čini kao jaako dobar proizvod i zanimljiv.♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlični favoriti ;) Catrice puder planiram, a za rumenilo si me zainteresovala :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam isprobala ni jedan od ovih proizvoda, ali želim isprobati Catrice puder i lak za nokte. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Divni favoriti, posebno mi se dopada lak. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Divni favoriti, za razliku od tebe ja uvijek imam jednu - dvije otvorene maskare, a ostale čekaju svoj red. Boja laka mi se baš sviđa <3

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  15. Sjajan post Iva, ovaj puder od catrica moram sto prije kupiti, izgleda savrseno.
    Puno srece ti zelim na fakultetu 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/09/zaful-haul.html

    OdgovoriIzbriši
  16. Prvo sto cu ti reci jeste da sam odusevljena slikama,svaka cast! ♥
    Sto se tice proizvoda,jedino sto sam probala od ovih jeste ova nivea soft krema,a ostali mi deluju stvarno vrh ☺

    OdgovoriIzbriši
  17. Volim tvoje favorite, uvijek nadjem nesto sto mi djeluje interesantno i sto obavezno kasnije isprobam. Tako mi od ovih proizvoda Essence contouring pencil izgleda kao nesto sto se isplati kupiti. Njihova rumenila takodjer volim, a za novu maskaru sam vec dobila par preporuka tako da se jedva cekam i sama uvjeriti! Inace, nadam se da ce ti biti lijepo u Mostaru i da ce ti se fakultet dopasti. Sretno! :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Volim tvoje favorite, uvijek nadjem nesto sto mi djeluje interesantno i sto obavezno kasnije isprobam. Tako mi od ovih proizvoda Essence contouring pencil izgleda kao nesto sto se isplati kupiti. Njihova rumenila takodjer volim, a za novu maskaru sam vec dobila par preporuka tako da se jedva cekam i sama uvjeriti! Inace, nadam se da ce ti biti lijepo u Mostaru i da ce ti se fakultet dopasti. Sretno! :)
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. I love the colour of Satin Coral!
    Have a good weekend

    OdgovoriIzbriši
  20. Prvo da kažem da su ti slike fenomenalne!Za Catrice puder se u dva dana rasprodao kod mene što je definitivno wow :) odlični favoriti Essencov ruž izgleda predivno ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Iva, ja se svaki put odusevim tvojim slikama i samim nacinom pisanja. Jos jedan odlican post sa tvoje strane!♥

    http://feelthecontrol.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  22. Catrice puder izgleda taaako fenomenalno, baš ti hvala na preporuci <33 Fotke su takođe sjajne, ostala sam bez teksta ;) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  23. Sjajan post draga! Dobila sam uzorak Avonove nove kreme ali nisam stigla još da je isprobam, ali s tim da vidim da ti je u favoritima i da sam čula dosta pozitivnih komentara o njoj, još večeras ću je probati :) Catrice puder ću sigurno pogledati da li ima kod nas na rafovima :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  24. Iva draga odlican post zaista. Ja do sada nisam probala bas ni jedan od ovih proizvoda ali mi deluju jako dobro i korisno . Sve pohvale za slike, odusevljena sam.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja sam odusevljena slikama! Nisam probala ništaa ali kada ti preporučiš onda je 100% proizvod fenomenalan.
    Sve mi deluje vrh, ubedljivo moram nešto da probam!
    Želim ti puno sreće na faksu, očekujem još ovaaakvih predivnih postova. Šta se drugo može očekivaaati!!! ☺❤

    OdgovoriIzbriši
  26. Slike su ti predobre Iva!
    Jako lijep post, izgledaju kao zanimljivi proizvodi, super! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  27. Nisam još ništa od ovoga isprobala.Ovaj essence ruž/olovka (što već) mi je privukao pozornost, mislim da ću si priuštiti jedan. :)

    I'm LM!

    OdgovoriIzbriši
  28. Nisam još uvek ni jedan od ovih proizvoda isprobala, ali sam čula da mnogo hvale catrice puder, tako da ću morati da ga isprobam. Divan post draga i sama znaš koliko volim tvoj blog, tako da neću dužiti sa komentarom hahah:) Samo tako nastavi, imaš moju punu podršku. Radujem se sledećem postu:**

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  29. Slike i favoriti su super! :D
    Sretno ti na fakultetu! <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  30. S
    Super su favoriti, ali danasnji komentar cu ostaviti za to da ti pozelim najiskrenije sve najlepse na fakultetu i da ti novo razdoblje u koje se upustas bude lepo, kreativno i kvalitetno!
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  31. Draga Iva, prije svega želim da pohvalim tvoje fotografije. Stvarno su vrhunski odrađene. Što se tiče proizvoda neke od njih sam i sama isprobala i oduševljena sam ovom novom Nutra kremom. Kada je u pitanju Delia nisam isprobala ni jedan ali me mnogo privlači ova četkica od maskare. Djeluje mi baš super. Ali zato Essence rumenilo mi je vrh. Sama nijansa me potpuno zavela ^_^ :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši