utorak, 25. travnja 2017.

Zaful haul. ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.

Danas ću vam pokazati par stvarčica koje su mi stigle sa Zafula još prije mjesec dana sigurno, a ja toliko kasnim i bila sam toliko zauzeta da nisam stigla ranije napraviti post, ali vjerujem da ste stvari već vidjeli, što kod mene na instagramu, što na blogu, ali evo, danas vam donosim direktne linkove preko kojih možete i kupiti stvari.


Kačket --- > OVDJE / HERE
Naočale za sunce -- > OVDJE / HERE

Kačketom sam oduševljena. Jedan je od kvalitetnijih koje imam, a znate i sami da ih stalno kupujem, naručujem i imam zaista puno.
Onako je malo tvrđi materijal, sviđa mi se ovaj print, odličan je, tople preporuke svima koji vole kačkete.

Naočale također, kako su mi stigle, stalno samo njih i nosim.
Nekako su velike , pokriju mi dosta lica i to mi se stvarno sviđa, volim to, mislim da odlično stoje, odlično su napravljene i za ovu cijenu stvarno ne možete nigdje ni naći bolje, pa eto, sve preporuke.



Prva ( Queen ) majica --- > OVDJE / HERE
Druga ( Siva ) majica --- > OVDJE / HERE

Prvu majicu sam naručila za sestru, ali sam ju nosila par puta i odlična je! Divan materijal, obična crna majica ,koja uz sve dobro ide, dobro stoji, a jeftina je, pa obratite pažnju ako volite nešto na ovu foru.

Druga majica je moja i zaista ju često nosim. Materijal je savršen, ona divno stoji, volim sivu boju majica, na Zafulu postoje majice sa predobrim natpisima pa pogledajte i to, stvarno su dosta simpatične, a materijal nije sporan uopće, odličan!

Inače, uskoro očekujte outfit postove sa ovim majicama, jer ih do sada nažalost nisam stigla uslikati.

Ljubim  vas! ♥

Broj komentara: 35:

  1. Super post Iva 😊
    Siva majica mi se jako sviđa ahahha ❤ a i šilterica je full ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj kačket mi se baš dopada. Moraću i ja da naručim jedan. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam kačkete, mada ih ne nosim, jer mi baš i ne pristaju, ali tebi gotovo svaki koji pručiš izvrsno stoji :) Oduševljena sam, lepotice <33

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne su sve stvari,kačket je top!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Diivan post,i zaista,naocale su predivne.... Vrh mi je ovaj natpis na zadnjoj majici haha,a sto se tice kacketa koje ja inace toliko i ne nosim,ovaj mi se poprilicno svida :) Odlicaan post!
    Ako stignes, pogledaj moj post o odlasku u BiH --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/04/bosnia-and-herzegovina-sarajevo-fojnica.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post! Baš mi se dopadaju stvarčice koje si dobila sa Zafula, posebno sunčarice! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga, Hvala ti od srca na komentaru i vec par mj pratim tvoj blog i obozavam ga. Zapratila sam te, ako zelis uzvrati ly

    OdgovoriIzbriši
  9. You look cool:D
    Pants I like :)
    I have such a black shirt: p

    Follow me? I follow you ?
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Thank you very much for visiting my blog.
    You have a nice blog too. I am following you.
    http://fashionista2020.blogspot.in

    OdgovoriIzbriši
  11. Thanks for the comment in my blog. I follow you, it´s now your turn :)
    Guloso qb

    OdgovoriIzbriši
  12. very nice the trouser :)
    hey I am following you now :) would you follow me back?
    🌸🌸🌸 That's Amore Blog 🌸🌸🌸

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, jako mi se dopada tvoj stil, baš se znaš obući i to sve skupa iskombinovati ;)

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši