ponedjeljak, 4. prosinca 2017.

BestHairBuy - online shop. ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post. ♥

Danas pričamo o sajtu Besthairbuy.
Radi se o sajtu koji nudi širok izbor ekstenzija, od raznih boja, do oblika, gustoće, dužine i slično.
Ja inače imam srednje dugu kosu trenutno, ali sam oduvijek imala želju naručiti ekstenzije makar u nekoj drugoj boji, čisto da probam kako bi to izgledalo na meni, pa se možda nekad odlučim i na pravu, trajnu farbu.
SHOP HERE


 Morate priznati da ste shvatili kako ekstenzije zapravo polako postaju trend današnjice. Svaka druga blogerica, vlogerica i slično koristi ekstenzije , bilo za slikanje, bilo one trajne, ali su postale dosta popularne. Upravo zbog toga preporučujem da i sami pogledate na ovome sajtu širok izbor ponude na Lace Front Wings .

SHOP HERE

Ako želite nešto uži izbor proizvoda, nove proizvode, pogledajte ponudu na Wings.
Ukoliko je netko od vas probao ekstenzije, ispod mi napišite obavezno kakva iskustva imate.
Moj najdraži dio na ovome sajtu je apsolutno Full Lace wings . Tu možete pronaći najjednostavnije ekstenzije, perike, nešto što bi svima odgovaralo, jednostavno, a posebno na svoj način. 
SHOP HERE


I toliko za ovaj post, ako ste probali neke perike, ekstenzije, pišite mi vaše preporuke ispod.

Ljubim vas! ♥♥




1 komentar: