subota, 6. siječnja 2018.

Zaful haul. ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post. ♥

Danas imam haul sa sajta Zaful.
Inače meni su sve ove stvari stigle prije sigurno mjesec dana, ali nisam stigla slikati prije nažalost, no evo danas sve su fotkice napokon tu.
Stvarima sam u suštini koliko toliko zadovoljna, ima jedna stvar koja me nije baš oduševila, ali o tome u nastavku.


Prvu stvar ste mogli vidjeti na instagramu već, radi se o prekrasnom, božićnom džemperu.
Ja svake godine za Božić moram imati neki novi džemper ili majicu sa motivima istog. Jednostavno to volim, mislim da jako lijepo izgleda i ja se lijepo osjećam dok ga nosim.
Ovaj je divan! Materijal je vrhunski, super stoji, veličina je univerzalna , ali rekla bih da će odgovarati curama koje nose S ili M.


Drugi odjevni predmet je ova plišana, bordo trenerka.
Meni se ne sviđa, zapravo nemam pojma zašto sam ju naručila. Preširoka je, kratka, ne sviđa mi se ni kako u struku stoji, tako da je ovo definitivno komad koji sigurno neću nositi.


Sljedeća je ova preslatka torbica!
Divna je, kvalitet je vrhunski, jako je malena, ništa posebno ne može stati u nju, ali opet kažem za neke večernje prilike, za svaki dan isto može poslužit ako ne nosite previše stvari za sobom.
Pa imate moje iskrene preporuke.

I posljednja stvar je za pranje četkica.
Ja imam nešto slično od prije što koristim i stvarno jako, jaako olakša posao kada je pranje četkica u pitanju.
Super korisna stvarčica, budući da ja već imam jednu, ovo će se naći u darivanju uskoro.

Ukoliko se odlučite na kupovinu, imate kod za popust "
ZFNancy "

Ljubim vas!♥

Broj komentara: 15:

  1. Divan haul,torbica je preslatka,baš divno izgleda!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  2. Džemper mi je preslatki, a i torbica! Šteta što je baš jako mala. Imam nešto slično za pranje četkica i stvarno je jako korisno. Naručila si odlične stvari♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Torbica je prelepa! Videla sam je i u roze boji i ta mi se još više dopada. <3


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiv houl, kao i stvarcice koje si odabrala.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga. :)
    Što se stvari tiče, plišana trenerka bi bila okej (barem meni) da je uža. Pogotovo donji deo nogavica. Ostale stvari su super. Džemper ti divno stoji. Za torbicu sam, iskreno, mislila da je malo veća, ali okej je i ovako.


    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
  6. great selection, i like that handbag !
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdgovoriIzbriši
  7. Haul odličan, kao i svaki do sada! Torbica zaista izgleda predivno! ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2018/01/international-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican haul. Posebno moram istaci torbicu koja je predivna.
    Pratim te. Ako zelis uzvratiti. :) <3

    https://adellinasworld.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši