subota, 15. rujna 2018.

Dresslily wishlist. ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post. ♥

Danas pišem listu želja sa sajta Dresslily.
Na ovome sajtu možete naći zaista predivne stvarčice, od ženske odjeće, obuće, preko muških stvari do raznih pomagala, aksesoara i slično.
Stvari koje sam ja naručivala do sada su odjeća, četkice, torbe i svime sam bila jako, jaako zadovoljna.
Nisam do sada sa ovoga sajta naručila ništa što me baš razočaralo. Generalno, imam dosta iskustva sa online kupovinom i nikad nisam imala neki veliki promašaj, vidjeli ste i sami preko mojih blog i instagram postova zapravo.

Danas ću vam pokazati nešto što se trenutno nalazi na mojoj listi želja, a neke od tih stvarčica ću vam uskoro pokazati i kako stoje na meni jer sam ih naručila, uživajte..

1 l 2 l 3


1 2 l 3

Nadam se da vam se sviđa moj izbor.
Izabrala sam stvari koje bih definitivno nosila, nekako su mi odlične za jesen koja dolazi i neke od njih koje sam naručila će mi super poslužiti.
U komentare mi pišite vaša iskustva sa online kupovinom i preporučite neki novi sajt ako znate.

Ljubim vas!♥

4 komentara: