nedjelja, 19. kolovoza 2018.

Girlmerry. ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post. ♥

Znam da me nije bilo par mjeseci, ukoliko me pratite na instagramu mogli ste vidjeti da sam radila sezonu , odnosno još uvijek radim pa nisam imala vremena posvetiti se blogu.
Iskreno, jako mi je nedostajalo sve ovo, pomalo se vraćam, a od devetog mjeseca očekujte svašta nešto.

No danas želim spomenuti sajt o kome sam prije dosta pričala, zove se Girlmerry.
Obožavam ih, nisam dugo ulazila na njihov sajt, ali ako kliknete na wholesale dresses vidjet ćete nove predivne, jeftine stvarčice koje nudi ovaj sajt.


Ovo su samo neki od mojih favorita, a vi pogledajte cheap sexy dresses  za više.
Moja iskustva sa ovim sajtom su zaista jako pozitivna, na instagram sam postavila dosta slika u njihovim komadima i vidjela sam da su vam se svidjeli.
Kvalitet je daleko iznad cijene, pa obratite pažnju.

U komentare mi obavezno pišite šta želite vidjeti  u sljedećim postovima.
Ljubim vas!♥

Broj komentara: 6:

  1. Mnogo mi se svidja ovaj post, kao i svaki drugi, odlicna si u blogovanju. Ako imate vremena volela bih da posetite i moj blog 😘
    www.stassiepinkworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Stvarčice su stvarno divne ♥

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, haljine su preslatke. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minniearts.com.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, odlične stvarčice si izabrala. I ja čekam paket sa ovog sajta, baš se veselim . <3

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši