četvrtak, 15. listopada 2015.

Autumn Wishlist - Shein.

Pozdrav svima .

Dobro došli u novi post.
Za danas sam pripremila listu želja , bolje rečeno jesensku listu želja sa meni i dalje najdražega online shopa --------- > SHEIN SHEIN SHEIN .


Ako me pratite na društvenim mrežama, znate koliko volim i cijenim ovaj online shop.

Korektni su, brzi, roba sva dođe nova, očuvana, kvalitetna i zbog toga sam se odlučila napraviti jesensku listu želja upravo sa njihova sajta.


Mislim da se na internetu može pronaći dosta širi asortiman odjeće, nego inače uživo, čak to bude i jeftinije, a za shopove kao što je Shein, mogu reći i kvalitetnije.

Pa krenimo.


 Prva stvar je jakna.
Možete ju naručiti --- > KLIK KLIK KLIK KLIK .


Bez dlake na jeziku mogu reći da je ovo , za ovu jesen jakna mojih snova.
Zaista ,dugo ljepšu jaknicu nisam vidjela.
Boja je dosta moderna ove jeseni, sama jaknica izgleda preslatko, toplo, divno bi se slagala uz doslovno sve i siguno ću ju naručiti za sebe, pa makar kasno došla, neka, zimi će također biti korištena za malo toplije dane.

Zar nije divna?


 Dalje je ova, kao duks majica.
Možete ju naručiti ------ > KLIK KLIK KLIK KLIK 


Trenutno sam potpuno u fazonu ovih majica, odnosno dukseva.
Jednostavne su, a opet vrhunske.
Imam jednu sličnu, mogli ste ju vidjeti na mome blogu, ali i ova mi je divna tako da se morala naći na mojoj listi želja.
Uz ovakve majice možete nositi bilo šta, ja najviše volim obući jednostavne traperice, kariranu košulju oko struka, i eto idealne kombinacije za jesenske dane, zar ne?



 Sljedeća je ova jaknica.

Možete ju naručiti --- > KLIK KLIK KLIK KLIK  

Ove jeseni su stvari sa resicama dosta popularne.
Tražim sebi čizmice ovih dana, i gdje kod pogledam, resice na čizmama, resice na suknjicama, sad gledam sajt i vidim i na jakni!
Jao!
No , moram priznati divno izgledaju, pogotovo mi se na jakni sviđaju.
Jakna izgleda fenomenalno, može se sigurno odlično nositi, materijal također izgleda prekvalitetno, tako da eto, i ova jaknica je našla mjesto na listi želja.



 Na trenutnoj listi želja, svoje mjesto su našle i jedne hlače.
Naručite ih ---- > KLIK KLIK KLIK KLIK 


Kako da bilo kakav šoping ili moja lista želja prođe bez hlača?
Svi znamo da su nam hlače uvijek potrebne, pogotovo nama školarcima, svaki dan idemo u školu, i hlača nikad dosta.
Ove su mi se svidjele, jer su visokoga struka, a ja obožavam takve, boja je divna, nisu pretjerano izderane.
Savršene traperice!



 Zadnja stvar je ogrlica.

Možete ju pogledati --- > KLIK KLIK KLIK KLIK  


Kako komad nakita može upotpuniti jednu kombinaciju, zar ne?
Ja sam uvijek za to, neka jednostavna ogrlica i najobičniju kombinaciju učini posebnom, zato sam baš ovu jednostavnu, a opet prelijepu ogrlicu stavila u svoju listu želja!
Mogla bih ju nositi uz apsolutno sve što želim malo naglasiti i istaknuti, tako da sam ju morala staviti ovdje.



Kako vam se čine stvari sa moje liste želja?
Imate vi kakva iskustva sa ovim sajtom?
Sve to mi pišite u komentare, i uživajte do sljedećega posta, pozdrav!


E-mail for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com

Broj komentara: 10:

  1. Ogrlica je divna :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvrsne stvari, prije par minuta sam napisala Romwe wish list i ista ova majica Hoes before bros se našla na mojoj wish listi! Savršena je :))

    http://vanesaotional.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve mi se jako svidjja i definitivno cu poruciti nesto sa ovog sajta. Odlican post Ivaa ♥♥
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve stvari su super i ne znam sto mi se najvise od svga toga svida hah ;) Post ti je stvarno odlican kao i uvijek ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaknica s resama je odlicna
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam istu jaknicu i stvarno predivno izgleda. Super lista draga! <3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne stvari,sve mi se svida☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ! ♥ :)
    Pogledaj moj blog,pisi kod mene na blogu u komentar o cemu da pisem nova sam. ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super. Bravo Iva :)
    Hlače su divne,baš kao & duks & ogrlica & naravno ostale stvari. :)
    Nadam se da ćeš jednog dana dobiti te stvari, pozdrav.

    OdgovoriIzbriši