nedjelja, 4. listopada 2015.

Q&A - Drugi dio. + Tko je pobjednica giveawaya?

Pozdrav svima!


Dobro došli u novi post.

Danas je to Q&A , posljednji put sam ga radila nekad ljetos, i mislim da je sasvim uredu opet ga danas odraditi.
U sklopu ovoga posta, biramo i pobjednicu giveawaya , pa krenimo..




Pitala sam vas na asku, da mi postavite neka pitanja za Q&A. Izabrala sam nekoliko njih, pa krenimo.

1. Kako si odlučila pokrenuti blog? Imaš li namjeru otvoriti yt kanal?

Pa jednostavno, voljela sam pisati , dobila sam ideju od jedne profesorice u školi koja mi je to napomenula, i odlučila sam se okušati sreću.
Iz prvih par postova možete vidjeti da to u početku i nije bilo baš nešto ozbiljno, više sam to radila čisto iz dosade, ali mislim da je sad preraslo u nešto više.
Youtube kanal imam , a sa snimanjem krećem sljedeće ljeto.


2. Da imaš mogućnost uzeti 100 komada šminke od Nyxa ili MAC-a , od koga bi uzela? 
 Definitivno Nyx.
Mac zaista nisam probala ništa posebno, jedanput samo puder, ostalo nažalost ne.
Ali generalno mi se više sviđa asortiman proizvoda koji nudi nyx. Paletice, korektori , ruževi, iako MAC ima neodoljive ruževe, ja bih rekla Nyx.

3. Kad bi mogla birati da možeš živjeti u bilo kojoj državi na svijetu, s veoma dobrim poslom, stanom i ostalim ili da možeš proputovati cijeli svijet ali da i dalje živiš u Bosni što bi odabrala?

Odlučila bih se za prvu opciju.
Dosta sam ambiciozna, imam neke ciljeve u životu, jedan od ciljeva je život negdje izvan Bosne.
Negdje gdje bih se mogla više ostvariti kao osoba, ostvariti sve što sam oduvijek htjela i sve što sada želim, a za što mislim da u Bosni i nemam uvjete.
Naravno, u Bosnu bih se uvijek vraćala, tu mi je život, sve, ali jednostavno, budućnost vidim u nekoj drugoj zemlji.



4.Kada bi tvoj blog postao svjetski popularan, da ga čita dosta ljudi svijeta, jel bi nastavila pisati na hrvatski ili i na engleski?  
Ako nekad, slučajno dođe do toga, svakako bih pisala na engleski, ali i na hrvatski.
Na hrvatski nikad neću prestati pisati, toga će uvijek biti, ali da, definitivno bih dodala i prijevod na engleski jezik kako bi što više ljudi to razumjelo i pratilo dalje moj rad.


5. Zašto kupuješ toliko šminke? 
Ovo pitanje mi je malo čudno iskreno.
Kupujem šminku jer to volim, ispunjava me i usrećuje. Istina, kao i sve materijalno, i to je kratkotrajna sreća, ali se svakako, kao i većina žena na svijetu savršeno osjećam kad kupim neki novi komad šminke!
Uz to, potrebno mi je u svrhu bloga, beauty blog zahtijeva nove proizvode i recenziranje istih.


6. Misliš li nastaviti sa blogom u budućnosti?  
Obavezno!
Ovdje gdje sam sada sa blogom, nisam mislila da ću ikad biti.
Imam dosta podrške, što od obitelji i prijatelja, to i od vas koji me pratite ovako i to mi puno znači.

Veseli me ovo pisanje , super se osjećam i definitivno ne planiram odustati.


7. Koliko puta dnevno moraš popravljati šminku?  
Jednom ili niti jednom.
Ako nešto i popravljam, to bude ruž, eventualno tuš ili imam potrebu malo matirati lice. To je jedino u slučaju kada je baš jako vruće pa licu smeta sva ta vrućina i znoj, a ovako inače, sve ja to sredim kako treba, pa sam bez brige i ne moram se popravljati.


8. Jesi se sa nekime posebno sprijateljila ovako online kako imaš blog ili 
ask?  
Da, definitivno!
Ima par cura koje su mi se baš davno javile i dosta pričamo, bilo na fejsu, wappu, viberu , to mi puno znači.
Nekad se lakše povjeriti osobi koju znate samo preko interneta, nego osobama koje znate cijeli život.


 9. Imaš li samopouzdanja? 
Mislim da imam i to previše!
Haha, na stranu sve, samopouzdanja nikad nije puno, ali zaista vjerujem u sebe , ne dam da me vrijeđaju neke gluposti i komentari drugih ljudi, zadovoljna sam izgledom, svime što imam i ne zamaram se nekim sitnicama koje bi narušile moje samopouzdanje , i mogu reći da sam baš sretna što je to tako, kako jeste.


10. Surađuješ li sa nekime ovako preko bloga?  
Da, imam par aktivnih suradnji koje održavam.
Neke sam prekinula zbog nedostatka vremena, a sa nekima sam tako sretna i ne namjeravam prestati, naravno, ukoliko to ne poželi druga strana.
Tu je par aktivnih suradnji koje cijenim i volim tako da... da, ima toga i rekla bih da je i to možda neki znak rasta  i uspješnosti bloga, što mi je izuzetno drago..




Toliko od Q&A , a sada idemo proglasiti pobjednicu giveawaya!
 


Pobjednica je ostavila komentar pod brojem... : 
  I to je komentar ..  :



Čestitam  pobjednici i molim da mi se javi na neku društvenu mrežu, bilo na FACEBOOK  INSTAGRAM  .

Možeš mi pisati i na mail : iva.t.yahoo.com@gmail.com
Zapravo gdje želiš, samo da se dogovorimo oko slanja maloga poklona.

Hvala svima koji su sudjelovali, bila su tu 102 komentara i hvala puno. Već sljedeći tjedan vas čeka još jedno darivanje.


Ljubim vas!


E-mail for business : iva.t.yahoo.com@gmail.com

Broj komentara: 12:

  1. Predobri odgovori, Iva! Čestitam pobjednici. :-)♥

    http://yovannalifebeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post Iva i cestitam pobjednici☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. odličan post, čestitam pobjednici

    http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super pitanja i odgovori! <3 Čestitam pobjednici :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke pobjednici! Moram reći kako se potpuno slažem s odgovorom broj 5.. :)

    just-girl-things-123.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicni odgovori, cestitam pobednici. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Iva,pre svega,svaki tvoj post na blogu je odlican,i rado ih citam.
    Divna si osoba,prelepa,pametna,obozavam te ! Dosta puta si mi pomogla,i eto..morala sam ovo da ti kazem,zasluzila si svaku pohvalu,ly ! <3
    (P.S. Takodje i ja obozavam NYX sminku :-D)

    OdgovoriIzbriši
  8. Cestitam pobednici❤
    Iva super postt i ja obozavam nyx😍

    OdgovoriIzbriši
  9. Cestitam pobjednici!Super post Iva! :-)

    http://ivalifestyle.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post!
    Ukoliko želiš baci oko i na moj blog. Pusa!!

    http://vanesaotional.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Cestitke pobjednici!

    nikolinasbeautyworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši