petak, 30. prosinca 2016.

December with SHEIN ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.


Ovo je zadnji post u 2016. godini, ovom prilikom svima želim sretnu i uspješnu Novu, 2017. godinu.
Da vam se sve želje ispune i da vam bude duplo bolja nego ova prethodna!

2016. godina je donijela dosta lijepih, ali i ružnih stvari, trudit ćemo se pamtiti ju po onim ljepšim, koje su je obilježile, u mome slučaju završetak srednje škole , upis na fakultet, samostalni život u novom gradu i tako dalje.


Kako god, dao Bog da sljedeća bude još bolja i uspješija!

Što se tiče današnjeg posta, želim vam pokazati par stvari sa mog najdražeg sajta, naručila sam kao i uvijek par stvari i do sad ih se itekako nanosala.
O čemu se radi, pogledajte u nastavku.


 























Prva stvar je ovaj džemper- košuljica.

Pogledajte -- > OVDJE / HERE  

Ovo mi je bilo toliko slatko da sam morala naručiti!
Ja inače volim obući košuljicu, pa preko nje neki džemper, ovo i jeste ta fora, zajedno je i preslatko izgleda!
Može se nositi onako classy, može i na svečanu varijantu, preprekrasno je, identično kao i na sajtu, materijal je diivan, preporučujem!


 






















Zatim haljinica.

Pogledajte -- > OVDJE/ HERE  

Obožavam haljine na ovu foru!
Haljine koje su opuštene i samo padaju, prelijeepe su mi!
Još je ova velvet, pink, diiivna je, uz choker predobro izgleda. Nosila sam ju već, ne znam, apsolutno sve pohvale za nju, mislim da će biti  doosta nošen komad odjeće kod mene!



 






















Ii posljednja stvar je ovaj džemper-haljinica, ovisi kako želite nositi.

Pogledajte -- > OVDJE / HERE  

Ja sam nosila i kao džemper i kao haljinicu , sviđa mi se zaista na sve načine.
Prekrasno izgleda, boja je diiivna, ima ovu foru kao nema ramena, stvarno odlično , jedva sam čekala da mi stigne, nosila sam ga stvarno jako često i nastavit ću, opet kažem, ovo me oduševilo!


I toliko od ovoga posta.
U komentare mi svakako napišite šta vam se najviše svidjelo i još jednom, sretna i uspješna Nova godina svima!

Ljubim vas. ♥

21 komentar:

  1. Ajmee divnaa.. moram ti priznat da ti ove roskaste nijanse predivno stoje.. odlicno je sve, a pogotovo mi se svida ovaj zadnji dzemper..
    takoder i tebi zelim sve najbolje u novoj godini ❤❤

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post! Haljina je prelijepa i super ti stoji <3

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve stvari koje si naručila su predivne, posebno mi se dopao ovaj prvi dzemper a Shein stvarno ima odlične stvari 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve stvari su super. Boja ovoga džempera-košuljice je baš lijepa :)
    Ovakve haljine sam viđala često u trgovinama i baš su super i efektne.
    Također ti želim sve najbolje u sljedećoj godini ! :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post! Sve stavri su predivne! Zaista si odliočno birala! Ovaj džemper-košuljica je predivan i predivno ti stoji!

    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. loving the last top
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  7. sve je predivno!! :D jako, jako mi se sviđaju stvari koje si odabrala!

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
  8. Divnaa,kao i uvek! ☺ Sve ti jako lepo stoji,a najvise mi se dopada prvi dzemper. ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. I loved all the pieces, especially the pink dress.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna si, sve stvari ti super stoje, a najvise mi se sviđa prvi dzemper-kosulja! ❤

    OdgovoriIzbriši
  11. Wishing you a Happy New Year and all the best! Happy Holidays!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  12. Obozavam SheIn odjecu, odlicna kvaliteta. A sto novo reci za tebe? Predivna kao i uvijek😘 Stvari koje si narucila su predivne, osobito mi se svidja ovaj zadnji dzemper. Predobro ti sve stoji😍

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivna si <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Narucila sam veoma sličan dzemper sa DressLily-a, sad kad ga vidim an tebi stvarno super izgleda i jedva cekam da mi stigne <3 Divan post :)

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivne su ti sve stvari!
    Mi smo nove blogerice, posjetite nas :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlicne stvarcice,najvise mi se svidja rozkasta haljina!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši