petak, 22. prosinca 2017.

Cameleo proizvodi za kosu - RECENZIJA ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post ♥

Danas pišemo na temu proizvoda za kosu.
U narednom periodu, neka dva do tri tjedna ću se potruditi da objavljujem postove svaki, ili svaki drugi dan, jer su mi blagdani, nemam fakulteta, pa čisto da nadoknadimo izgubljeno prije.

Što se tiče ovoga posta, radi se o proizvodima za kosu brenda Cameleo. Prije mjesec dana, u sklopu paketića sa proizvodima koje sam spominjala, našli su se i Cameleo proizvodi. Uzela sam sebi vremena da ih testiram, kako bih vam napokon mogla reći ono što zaista mislim o istima.
Dobila sam set, dakle šampon, regenerator i maska za kosu.
Idemo redom, jedno po jedno pa ću vam pisati mišljenja, iako generalno, sastojci su gotovo isti kod svakoga.
Temeljna karakteristika je da su ovo keratinski proizvodi. Znate već, pričala sam da mi je kosa dosta oštećena, pa sam uzela ovu liniju čisto da mi malo ojača kosu, jer je opće poznato da je keratin za to fenomenalan.


Dakle prva stvar je šampon za kosu.
Ja sam inače osoba koja stalno koristi šampone protiv peruti, jer evo pored oštećene kose, problem mi je i perut, ali ovaj sam probala i mogu reći da mi nije pogoršao situaciju sa peruti, moja kosa ga je lijepo prihvatila.
Ima predivan miris, sva tri proizvoda imaju jako lijep miris, meni baš odgovara, nakon pranja se ne zadržava na kosi nešto posebno dugo, ali u svakom slučaju, lijep je.
Kosi je odgovarao, nije  napravio neko čudo od nje, ali mi se dosta ljepše češlja i dosta je sjajnija. Ne potiče mi ni da se kosa brže masti, što mi se događalo sa drugim šamponima, tako da evo, mislim da je ovo šampon koji bi svima mogao odgovarati.


Zatim nešto što ste mogli vidjeti u favoritima, radi se o regeneratoru.
Oduševljena sam! Dugo nisam probala bolji regenerator, kosu čini premekanom na dodir, ne mogu vam opisati uopće koliko sam oduševljena ovim proizvodom.
Čini kosu mekšom na dodir, sjajnijom, lakšom za češljanje. Ja sam ga već pola potrošila i sigurno ću kupiti novi. Ako imate oštećenu, suhu kosu, ovo je definitivno proizvod za vas!

I posljednja stvar je Cameleo keratinska maska za kosu.
I ona mi se jako sviđa. Ja ju nanesem na vrhove, ostavim da stoji nekih 10-15 minuta , isperem i kosa bude predivna nakon nje.
Koristim ju svako drugo pranje i mogu reći da mi je dosta pomogla.
Sva tri proizvoda u kombinaciji su mi odlični i apsolutno su mi oporavili kosu koliko toliko.
Inače, Cameleo je na jeftinijoj strani prizvoda za kosu, ako mene pitate, definitivno vrijedi više i svakako obratite pažnju.
Mene je najviše oduševio regenerator, njega vam toplo preporučujem, iako su i druga dva proizvoda vrhunska!

Jeste li vi probali nešto od brenda Cameleo, ako jeste, obavezno pišite ispod, ako ne, pišite koji su vaši omiljeni proizvodi za kosu?
Ljubim vas!♥

4 komentara:

  1. Odlican post! Proizvodi izgledaju super ♥️

    OdgovoriIzbriši
  2. Proizvodi izgledaju jako zanimljivo i kvalitetno. Nadam se da cu ih imati prilike isprobati. Odličan post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga! Slike su predivneee ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši